Zimą przez Beskid Niski [VIDEO]

Tegoroczna zima płata nam trochę figla. Długo, długo nic nie zapowiadało prawdziwej zimy, by w styczniu dać o sobie znać. Obfite opady śniegu, znaczący mróz, by po niedługim czasie zniknąć na parę chwil i... ponownie powrócić.

Szlak na Cergową

Ja miałem to szczęście, że mogłem posmakować uroków zimy. W jeden ze styczniowych dni, wybrałem się w Beskid Niski. I muszę przyznać, że był to strzał w przysłowiową "dziesiątkę".
Biel śniegu, jego znaczącą obfitość, mróz i widoki niczym z baśni. Taki był ten dzień.

Cel jaki obrałem to szczyt Cergowa, tuż koło Dukli. Podążałem żółta ścieżka przyrodnicza, której bieg został wytyczony we wsi Cergowa.
Szlak, na wysokość 716 m. n.p.m., jest dość łatwy. z jednym bardziej nachylonym odcinkiem. Ruch turystyczny bardzo umiarkowany. Wędrówka zwieńczona pięknymi widokami z wieży widokowej na Cergowej Górze.

A to jak było tego dnia możecie zobaczyć na niespełna 7-minutowym filmie. Zapewnić mogę że rzeczywistość była na prawdę baśniowa.
Zatem zapraszam do obejrzenia filmu na kanale ZAGINIONY TURYSTA. Kliknij poniżej i przenieś się razem ze mną w Beskid Niski.

KLIKNIJ aby obejrzeć film


Jeżeli podobał Ci się film "daj kciuk do góry" i udostępnij Znajomym :)

Jesteś ciekawy jak było przed dwoma laty, zimą w Bieszczadach? Kliknij TU i zobacz już nie istniejącą CHATKĘ PUCHATKA oraz TU i przenieś się na zimowy szlak w kierunku Tarnicy.

Jeśli podoba Ci się to co robię, jaką pracę wykonuję i chcesz mnie wesprzeć w rozwoju bloga i kanału na youtube możesz udostępnić stronę w swoich mediach społecznościowych lub postawić mi wirtualną kawę :) Kliknij poniżej i wypijmy kawę wg Twojego uznania :) Będzie mi bardzo miło.

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Tekst, opracowanie, zdjęcia: Przemek Posadzki
Zdjęcia są chronione prawem autorskim. Zakaz kopiowania i rozpowszechniania bez zgody autora.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Bieszczadzcy górale

Siedem kolorów. O fenomenie Gór Tęczowych

Falowiec. Najdłuższy blok w Polsce